Időjárás

Közvélemény kutató blog!

Elsősorban szavazások, politika, cikkek, humor... Az önök véleményére vagyok kíváncsi!

Friss topikok

Linkblog

2010.02.23. 08:49 wittmanmark

Az első szavazás

Megmondom őszintén nem gondolkodtam sokat azon, hogy mi legyen az első kérdésem önökhöz. Ma így is, úgy is az egyik legnagyobb kérdés az a politikában, de úgy általában az életünkre is nagyon nagy hatással lehet, hogy melyik párt hogyan szerepel majd a közelgő választásokon.

Ugye esélyes nagyon például a fidesz 2/3-os győzelme is, amelynek hatására akár az alkotmányt is módosíthatnák (egyedöl!!!), aztán itt a másik, korántsem kevésbé érdektelen dolog, mégpedig a Jobbik bekerülése a parlamentbe, amely most szinte már biztosnak látszik, de támogatói bázisuk egyre csak növekszik, és Vona Gábor a párt elnöke az egyik pártgyűlésem már arról beszélt, hogy ők már most meg akarják nyerni a választásokat. Aztán itt van még a bukott szdsz szerepe is, de még sorolhatnám...

A szavazás lezártam... 883 Szavazat gyűlt össze, a kiértékelést pedig megtekintheti ide kattintva: http://internet-kozvelemeny.blog.hu/2010/02/26/az_elso_szavazas_kiertekelese


40 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://internet-kozvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr811783002

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: domain Names explained 2018.12.09. 19:09:14

Hazajött a restaurált Merci! - Belsőség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gurbinda 2010.02.24. 13:39:27

Magyarországon 1 db szélsőséges párt van : az mszp . Mégpedig a létrejöttének módja miatt van ez. Nem megalakult, hanem a diktatúra pártból ÁTALAKULT, azaz az MSZMP kifordította köpönyegét , és lőn mszp. Így legjobb lesz, ha SAJÁT MAGA ELLEN szervez tüntetést, és fáklyás felvonulást. A JOBBIK = alulról szerveződő DEMOKRATIKUS ( nem szélső) jobboldal.

gurbinda 2010.02.24. 13:52:25

Magyar államgépezet+közszféra = azoknak az embereknek a halmaza (matek) , akik SEMMIKÉPPEN
nem hajlandóak tudomásul venni, hogy GAZDASÁGI VILÁGVÁLSÁG van ( előtte meg már gyf válság ).
Ez látszik a minisztériumi kafetériákból, a rendőrők követeléséből ( nem a munkahely, nem a fizetés és
nem a kafetéria a követelés, hanem a PLUSZ kafetéria. a 13. elvett fizetés meg suttyomban kompenzálva lett ) De van lakhatási támogatás, ruhapénz, +egyebek, de semmi nem elég, még világválság idején se. Ez a cucilista örökség. A többi ember lehet munkanélküli, hajléktalan, jogfosztott (bejelentés nélkül dolgozó),
számlákkal küzdő, vagy akár éhenhaló , az állami-nak akkor is a kafetéria az első, és utolsó!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.24. 13:54:29

HÁt igen és most nem vagyok jelen pillanatban biztos abban, hogy ez a mostani állás akár reális is lehet.
Mivel mindenki egyöntetűen a Jobbik ellen van, elferdítik a hivatalos közvélemény kutatásokat, így ki tudja hol is tart valójában a párt...
Talán 35%-on???
Jó abban is nyilván van valami, hogy az internetezők (tehát fiatalok) szavaznak jobbára a jobbikra...
Nem tudom, de nagyon érdekes ahogy egyszer a Fidesz, egyszer meg a jobbik vezet...
Nem tudom, ennek mennyi most a valóságalapja, de érdekes...
Majd pár nap múlva beszámolok addig is gyűljenek a szavazatok...

gurbinda 2010.02.24. 15:38:20

witt - nek baráti üzenet. A magánbeszélgetések ismerősök közt alátámasztják a jobbik jó helyezését. Másik : 54 vagyok (internetező) -TEHÁT FIATAL ---köszi !

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.02.24. 15:49:45

Figyeljétek meg: a Jobbik SOHAsem fogja a szavazásig megelőzni az mszp-t a nyilvánosságra hozott közvéleménykutatásokban. Mert hamisítanak.

Jobbik 1-2% (2009. március)- 15% (június)

8-12% (2010. február); +50% ?? (április)

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.24. 17:12:55

@gurbinda:
Hehe :D
Ezt vedd akkor bóknak, de nyilván te is tudod, hogy értettem. (Vagyis ön is tudja..)
Lehet, hogy tényleg komoly ez a hamisítás dolog ezek szerint, de elég keményen, mert 250 feletti szavazattal szerintem már lehet reálisan mérni, és egyre inkább a Jobbik vezet, talán még picit el is húzott!
És gyűlnek még a szavazatok bőven, egészen sikeres szerintem ez a dolog.

keptündzsekk 2010.02.24. 19:09:15

"A JOBBIK = alulról szerveződő DEMOKRATIKUS ( nem szélső) jobboldal. "

Persze aki nemért egyet a jobbik politikájával, mert szakmailag nincs indokolva, (pl. gazdasági kérdések-> multik kiűzése,stb.), az máris hazaáruló meg nem igazmagyar.

Aztán ottvan a származás alapján való negatív előítélet.

De tényleg ezek alapján nemis szélsőséges, tökre demokratikus:)

SzZsoel 2010.02.24. 19:25:30

Azért az nem semmi, hogy akárhány internetes szavazást látok, egy-két fideszes kivételtől eltekintve mindenhol a Jobbik áll az első helyen...
Oké, hogy az MSZP még megmaradt, meszes agyú nyugger szavazóbázisa nem internetezik, de azért akkor is félelmetes. :)

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.24. 20:10:57

@SzZsoel: Hát igen megdöbbentő és elgondolkodtató az biztos, de legalább azt ki lehet talán most már jelenteni, hogy az internetezők körében a legszimpatikusabb párt a Jobbik... ???!!!
Lehet, hogy a valóságban is már a Fidesz közelében vannak?!

lillamilla 2010.02.24. 20:25:04

olyan opció mér nincsen, hogy: eddig jártam szavazni, de most NEMTUDOM?

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.24. 20:35:55

Egyébként szép, egy nap alatt eddig 334 szavazat, köszi mindenkinek!

Pistu 2010.02.24. 21:38:20

Egy aprócska adalék, legalábbis az én ismeretségi köreimből: szinte mindenki tagadja nyilvánosan hogy a Jobbikra szavazna. Félnek attól hogy megbélyegzik őket. Legalábbis mifelénk ez a helyzet. A neten névtelenül szavazhatsz, szerintem ez is közrejátszik a eredményekben.

Peszy 2010.02.24. 23:00:59

Nyilvánosan még nem vállalja fel mindenki a Jobbikot.
Más lesz a helyzet a szavazófülke magányában!

egy Magyar anya 2010.02.25. 08:49:01

@Pistu: Adjon Isten!
Mifelénk meg egyre többen vállalják fel, hogy a jobbikra szavaznak!
Most már egyre több ember érzi a saját bőrén,mit tett ez a rabló banda az Országgal! És ők még mindig jól élnek!
Szebb Jövőt!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.25. 09:08:25

Barátaim, elképesztő ez a szavazás! Csak szólok 478-nál járunk, lassan jobb mint egy gyenge közvélemény kutatás.
Még ha figyelembe is vesszük azt, hogy az internetezők szavaznak jobbára jobbikra, akkor is hatalmas az eredmény. Már-már fényévekre a Fidesztől....
Nagyon érdekes és megdöbbentő...

kt74 2010.02.25. 12:00:49

A körülöttem élő emberek kétharmada a Jobbikra fog szavazni. Nem értem, hogy felénk miért nem járnak a "közvélemény kutatók"?!

Vaszil78 2010.02.25. 12:27:38

A közvélemény kutatok egy regisztrált csoportot kérdeznek meg, persze hogy nem változik, a véleményűk egy hónap alatt az én véleményem sem változik, pontosan tudom, kire fogok szavazni és erről senki nem tud meggyőzni, hogy más pártra szavazzak. Talán ezért is kell egy olyan kutatás mi független.

Hunman 2010.02.25. 12:52:37

Tisztelt wittmanmark!
Nagyon érdekesen alakul a szavazás :-)
Azonban lenne egy javaslatom. A szavazóablakot eltakaró reklámot máshol kéne elhelyezni, mert aki nem ismeri az oldalt, esetleg nem fogja "megtalálni" hogy hol is kell szavazni, mert pontosan akkora a reklám mint az alatta lévő szavazó ablak.
Remélem ennek ellenére még nagyon sokan fognak itt szavazni! Én minden esetre szét küldtem pár ismerősnek az oldal címét :)

Üdvözlettel: Hunman

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.25. 13:22:28

@Hunman:
Szia, először is köszi...
Másodszor a reklám benne van a szavazásban, magyarul nem tudom ki venni, mert ezt az a cég teszi bele, akinek hála készül a szavazás, hogy profitáljon belőle...
Próbáltam én is, de azt lehetetlen kiszedni... Mindenesetre köszi a tanácsot.
Atyagatya, megint mennyien szavaztak!
Hajrá!

felhaborodas 2010.02.25. 14:54:08

Érdekes a szavazás jelenlegi állása! Valahogy nagyon agyoldalú! Szerintem ennél azért színesebb lesz a paletta! És sok még a bizonytalan ember ezt se feledjétek el!

Vaandor 2010.02.25. 15:43:16

A harmadik helyezett pedig 10 %-kal az "'egyéb" nevű párt. Na ja, így jár, aki egy szavazás kiírásakor nem számol az LMP-vel. :-)

Stornyay 2010.02.25. 15:55:38

Bizony elferdítik a statisztikát,olyant írok amilyent rendelsz a pénzedért.Az adatok közlése=tömegek vonzása.Az emberek többsége hajlmos vonzódni a nagyobb létszámokhoz,és ezt próbálják kihasználni.Ez lehet az oka a Jobbik távoltartása a médiáktól.Saját felmérést végeztem a lakóhelyemen ahol 1500 szavazó polg. van.A jobbik két hét alatt 300 cédulát gyűjtött,még a Fidesz 110 körül jár a mai napig.Fejérmegye.Hát mindenki vonja le a konzekvenciát.Adjon az Isten szebb jövőt!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.25. 17:23:19

@Vaandor: Hát igen sajna hirtelen az LMP-vel nem számoltam, de utólag rájöttem aztán, hogy az lehet a sok egyéb... (A nagy része valószínűleg az!)
Én nem hinném, hogy ennél sokkal színesebb lesz majd a paletta...
Mondjuk érdekes lenne a parlament, ha kb ilyen arányokkal kerülnének be Jobbikból, Fideszből, LMP-ből, MSZP-ből, de még ilyen eseetben azt is el tudom képzelni, hogy egy Fidesz-LMP, vagy egy Fidesz-MSZP koalíció jöjjön létre! (Jobbik ellen ugye, hasonlóan mint itt nálunk felvidéken megyei választásokon két teljesen ellentétes párt is összefogott a Magyar Koalíció Pártja ellen!

Vaandor 2010.02.25. 18:38:08

Amúgy hasonló sorrend körvonalazódik TörökGábor blogján, illetve az Index is épp ma írt erről. Persze (ahogy utóbbi kihangsúlyozta) ez kizárólag az internetezők véleménye, és könnyen torzítható is. Legalábbis a jobbik netkommandója a jelek szerint hatékonyabb az MSZP-énél. :-)

Az adott számokra épp a jelentős torzulások miatt nem is építenék még spekulációkat.
Hogy az LMP koalíciózna, azt azért kétlem, elvégre épp a már bentlévő, "lejárt szavatosságú" pártokkal szemben definiálta magát. Inkább a hiteles ellenzék szerepére készül. (Amellett persze van saját, karakteres programja is!) De a problémafelvetés érdekes.

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.25. 19:54:28

A szavazás egyébként holnap délben lezáródik majd és majd egy újabb írással kiértékelem a dolgot... :D

Dieselpower 2010.02.25. 21:17:17

Estét emberek!

Érdekes... 2006-ban minden ismerősöm szájából fidesz-mszp szavakatt lehetett hallani. Most valahogy csak Jobbikot mond mindenki, sok értelmiségi ember -mérnökök,orvosok,tanárok stb- akik szintén az ilyen internetes szavazásokban nem vesznek részt és közvélemény kutatók sem találják meg őket. Érdekes lesz...

Jenki · http://fgs.tvn.hu 2010.02.25. 21:33:35

Az oldal bejön, de maga a szavazás nem. :(

Zoli1970 2010.02.25. 21:39:39

Szintén zenész:Az oldal bejön, de maga a szavazás nem. :(

Dieselpower 2010.02.25. 21:47:40

Nekem sem jött be.. végigolvastam a kommenteket, felgörgettem.. és akkor már ott volt... fogalmam sincs a magyarázatára...a reklám takarja szvsz

Peszy 2010.02.25. 22:31:00

Na mi az má itt is cenzúra?
Addíg is:
www.youtube.com/watch?v=Z5diuGEXeuA

laliapu · http://www.unilevelteam.com/gieberlajos 2010.02.26. 08:28:26

Én nem tudtam szavazni,mert nem jött be, de ha valakinek sikerül belépni akkor helyettem is dobjon egy szavazatot a JOBBIKRA!!!!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.26. 08:42:44

Sajnos leállt az oldal melyen készítettem a szavazást...
Bocsesz mindenkitől, biztos nem bírta a sok jobbikos szavazatot, mindenesetre az adatok remélem meglesznek, ha visszahozzák az oldalat..
Bocsesz mégegyszer, pedig olyan sok szavazat lehetett volna! (Mikor én néztem utoljára már volt 680 szavazat, a Jobbik 55%-körül járt a Fidesznek volt 20%-körül, meg az MSZP-re emlékszem, hogy 8% volt!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.26. 08:48:52

Vagyis nem is, megy csak baromi lassan jön be....
Akinek nem jönne itt az eredmények eddig, de hamarosan lezárom:
882 Szavazat!!! (CSúcs)
62% Jobbik (549 Szavazat)
17% Fidesz (152 Szavazat)
7% Egyéb (68 Szavazat)
(Az egyéb nagy része valószínűleg LMP)
7% MSZP (63 Szavazat)
3% Nem jár szavazni
1% MDF (17 Szavazat)
0% SZDSZ (5 Szavazat)

Stornyay 2010.02.26. 09:18:52

@laliapu: Dobtam egy szavazatot a jobbikra,ahogy kérted.

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.26. 10:23:21

Lezártam, és megvan a rövid kiértékelés is az új postban...
Köszi mindenkinek a szavazást, egyébkénk terveim szerint minden hónapban lesz egy forduló, hogy lássuk majd mi változott... Tehát a parlamenti választások előtt, március végén is csinálok majd egyet, de addigis lesznek más szavazások.
Egyébként örömmel jelentem be, hogy nem egész 3 nap alatt több mint 1300 látogatót és több mint 2600 oldalbetöltést regisztráltam!
Az első három napon : )

Húzzunk bele! 2010.02.27. 12:09:13

Kedves Wittmanmark!

Sajnos későn szereztem tudomást az oldalról, így nem tudtam már szavazni, amúgy a Barikád internetes oldalról találtam az oldaladra!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.27. 18:07:40

Hol volt a barikádon kint, esetleg rögtön a főoldalon...
Mert a Statisztikában nem látom, hogy sok látogató jött volna onnan, de ha igen akkor ez erősen befolyásolhatta a szvazást.. : )

Stornyay 2010.02.28. 12:47:00

@wittmanmark: A barikádon a szavazás lezárása után jelent meg.Semmiképp nem befolyásolhatta az eredményt.Én a hetiválaszon értesűltem egy h.sz.ben.Most a Royalmagazin.hu-n van egy hasonló.

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.02.28. 13:13:45

Oké, a hetiválaszon pl én linkeltem be.. : )
süti beállítások módosítása