Időjárás

Közvélemény kutató blog!

Elsősorban szavazások, politika, cikkek, humor... Az önök véleményére vagyok kíváncsi!

Friss topikok

Linkblog

2010.03.21. 21:09 wittmanmark

Ön melyik pártra szavazna, ha ma lennének a parlamenti választások? (2. kör)

Jöjjön a várva-várt második forduló. Körülbelül nem egész egy hónapja egyszer már megkérdeztük az olvasóink véleményét, hogy kire szavaznának ha ma lennének a parlamenti választások Magyarországon, és most is ugyanerre vagyok kíváncsi, pontosabban arra mennyit változott a helyzet...

Tehát akkor íme a kérdés: Ön melyik pártra szavazna, ha ma lennének a parlamenti választások?

 

!!!!  Elcsesztem, vagyis jobban mondva elütöttem egy betűt a szavazásban a kiírásnál amit sajna túl későn vettem észre és már nem javítható. Az LNP-nél természetesen az LMP-re (Lehet más a Politika) gondoltam!   Sorry mégegyszer....

Mint azt az előző bejegyzésben grafikusan is megtekinthetik a legutóbbi szavazás nem kis meglepetéseket okozott. Kiderült, hogy az internetezők körében toronymagasan a legszimpatikusabb párt a Jobbik, és én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok, hogy most mennyit változott a helyzet.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://internet-kozvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr331857732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fepe 2010.03.22. 15:48:52

"LNP"
Ez ám az igényes politikai blog. Gratulálok hozzá!

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.03.22. 17:45:26

Igen ezt elszúrtam tudom, de sajna most már utólag a szavazást nem lehet módosítani...
Sajna ez van egyébként rájöttem kb akkor mikor már az első néhány 10 szavazat beérkezett!
Mindenesetre köszi azért h szóltál és oda is írom alá!

frikazojd · http://kocs.ma 2010.03.24. 17:36:23

utf8 vs. iso-8859-2, figyelj már oda. engem a világon csak ez idegesít fel.

wittmanmark · http://www.witmet.hu 2010.03.24. 18:05:28

Ezt sem tudtam előre sajna... És állítani meg amúgy nem lehet szóval nem tudom! Legalábbis én nem találtam ilyen lehetőséget!

frikazojd · http://kocs.ma 2010.03.24. 19:49:40

nem is feltétlenül neked szólt :) a szavazo.net-nek kéne erre odafigyelni.

izzago 2010.03.24. 21:39:50

Úgy látom ez már közelebb van az igazsághoz . Az látszik ,hogy a Jobbik nagyon erős fog lenni a fidesznek biztos nem lesz meg a 2/3 .

Ami még nagyon érdekes az az lmp ami úgy néz ki bebukik a parlamentbe .

Az mszp ről úgy gondolom nincsen mit írni már ! Itt már a fidesz és a Jobbik szerepe a döntő .

Szemán István 2010.07.16. 11:36:28

A daktota törzsfőnök mondása, amikor választási ígéreteire emlékeztetik törzsének tagjai:
"Ha a vágyak lovak lennének, derékig járnánk a lószarban..."
süti beállítások módosítása